domingo, 9 de noviembre de 2025

Plurinfantil: DOG

 

Os nenos e nenas de Ed. Infantil, unha vez que identificamos que son as mascotas, comezamos coa mascota máis numerosa nas nosas enquisas: o can/cadela (dog).
(Lxs niñx de Ed. Infantil, una vez que identificamos qué son las mascotas, comenzamos con la mascota más numerosa en nuestras encuestas: el perro/ perra - dog).

Para saber cales eran os nosos coñecementos previos, xs máis pequerrechiñxs  PINTAMOS un "dog", e como non, escollemos a Chase, o can favorito da aula
e xs de 4 e 5 anos fixemos unha estrutura de aprendizaxe cooperativa chamada FOLIO XIRATORIO. Xs nenxs tiñamos que debuxar un "dog" (por equipo) para analizar os datos que coñecíamos deles. Comeza un/unha nenx a debuxar un "dog" nun folio "xiratorio". A continuación, pásao ao seguinte e segue co debuxo... para entre todxs chegar a un "dog" común. 
Como podedes ver... traballar en equipo custa un pouco... debuxamos varios "dogs", outras cousas ou incluso rompimos o folio pola frustración de que alguen fixo algo que non nos gustaba. Iso sí, valorar as nosas creacións en gran grupo, axudounos a coñecer novos datos dos "dogs" e a mellorar a traballar en cooperativo.
(Para saber cuáles eran nuestros conocimientos previos, lxs más pequeñitxs pintamos un dog, y como no, escogimos a Chase, el perro favorito del aula y lxs de 4 y 5 años hicimos una estructura de aprendizaje cooperativo llamada folio giratorio. Lxs niñxs teníamos que dibujar un dog por equipo para analizar los datos que conocíamos de ellos. Comienza un/a niñx a dibujar un dog en un folio "giratorio". A continuación, se lo pasa al siguiente y sigue con el dibujo... para entre todx llegar a un dog común. Como podéis ver... trabajar en equipo cuesta un poco... dibujamos varios dogs, otras cosas o incluso rompimos el folio por la frustración de que alguien hizo algo que no nos gustaba. Eso sí, valorar nuestras creaciones en gran grupo, nos ayudó a conocer nuevos datos de los dogs y a mejorar a trabajar en cooperativo).
                    
               

           
 

           


                                          






Como consensuamos que non todos os "dogs" son iguais, inicíámosnos nas razas cun xogo de  RELACIONAR: FOTO- FIGURA  de diferentes xeitos. Primeiro en gran grupo, logo en grupo pequeno e finalmente (e quen quixo), individualmente.
(Como consensuamos que no todos los dos son iguales, nos iniciamos en las razas con un juego de relacionar: foto- figura de diferentes modos. Primero en gran grupo, luego en grupo pequeño y finalmente, y quien quiso, individualmente)
                                                             
               



 






Desfrutamos co conto de procura de mascotas,  CHECK OUT THE CATcon onomatopeias malia que fomos nós xs descubertxs polas mascotas.
(Disfrutamos con el cuento de búsqueda "Check out the cat, con onomatopeyas aunque fuimos nosotrxs los descubiertos por las mascotas)


 



 

 


Iniciámonos nas  PARTES DO CORPO do "dog".
(Nos iniciamos en las partes del cuerpo del  "dog")





Presentamos os  NOSOS DOGSidentificamos algunha raza, coñecimos unha fermosa familia (Jazz, Rock e Oreo) e descubrimos que os dogs só son de catro cores coas TÁBOAS DE MONTESSORI.
(Presentamos nuestros dogs, identificamos alguna raza, conocimos una hermosa familia y descubrimos que los dog sólo son de cuatro colores con las tablas de Montessori)



 

                      




Por parellas debuxamos o que COMEN os nosxs dogs e grupalmente os clasificamos como omnívoros. Tamén coñecimos alimentos prohibidos para eles.
(Por parejas dibujamos lo que comen nuestros perros y grupalmente los clasificamos como omnívoros. También conocimos alimentos prohibidos para ellos).
                                                        
                                                  








Desfrutamos cun xogo que trata AS NECESIDADES dos dogs (espazo onde resgardarse, alimentación e paseo)
(Disfrutamos con un juego que trata las necesidade de los dogs, espacio donde resguardarse, alimentación y paseo).





Ordenamos o CICLO DE MEDRA dos dogs.
(Ordenamos el ciclo de crecimiento de los perros).





E finalmente fixemos os nosos dogs con PLASTILINA.
(Y finalmente hicimos nuestros perros con plastilina).
                                                                      
 



No hay comentarios:

Publicar un comentario