jueves, 18 de diciembre de 2025

Plurinfantil: CAT


Os nenos e nenas de Ed. Infantil, continuamos coa mascota máis numerosa nas nosas enquisas: o gato/gata (cat), polo que intentamos adiviñar tactilmente o que contiña a nosa MAGIC BAG.

(Lxs niñx de Ed. Infantil, continuamos con la mascota más numerosa en nuestras encuestas: el gato/gata (cat), por lo que intentamos adivinar táctilmente lo que contenía nuestra magic bag).




Para saber cales eran os nosos coñecementos previos, xs máis pequerrechiñxs  PINTAMOS un "cat", e xs de 4 e 5 anos fixemos unha estrutura de aprendizaxe cooperativa chamada FOLIO XIRATORIO. Xs nenxs tiñamos que debuxar un "cat" (por equipo) para analizar os datos que coñecíamos deles. Comeza un/unha nenx a debuxar un "cat" nun folio "xiratorio". A continuación, pásao ao seguinte e segue co debuxo... para entre todxs chegar a un "cat" común. 
(Para saber cuáles eran nuestros conocimientos previos, lxs más pequeñitxs pintamos un cat, y lxs de 4 y 5 años hicimos una estructura de aprendizaje cooperativo llamada folio giratorio. Lxs niñxs teníamos que dibujar un cat por equipo para analizar los datos que conocíamos de ellos. Comienza un/a niñx a dibujar un cat en un folio "giratorio". A continuación, se lo pasa al siguiente y sigue con el dibujo... para entre todx llegar a un cat común



 
 
 
 
 


Comparamos alturas co xogo  BATA MEAU.
(Comparamos alturas con el juego Bata Meau)



 


Todos cos ollos pechados, un voluntario agochou detrás de cada un/una unha figuriña ou tarxeta dun "cat" ao abrir os ollos debían coller o que tiñan agochado e buscar á parella que tiña o mesmo "cat". 
Todos con los ojos cerrados, un voluntario escondió detrás de cada uno/una una figura o tarjeta de un "cat" al abrir los ojos, debían de coger lo que tenían escondido y buscar a la pareja que tenía el mismo "cat".




Nombramos las partes del cuerpo de los "cats" señalándolas en un peluche
Nomeamos as partes do corpo dos "cats" sinalándoas nun boneco

 



Coa gama de cores Montessori comprobamos de qué cores poden ser os gatos e tocamos o peliño do gato coa tarxeta táctil
Con la gama de colores Montessori comprobamos de qué colores pueden ser los gatos y tocamos el pelo del gato con la tarjeta táctil


Investigamos para coñecer o que poden comer os gatos e pintamos o que sí poden comer
Investigamos para conocer l que pueden comer o no los gatos y pintamos lo que sí pueden comer





Gustounos moito a canción  I love my white shoes. E decorámoslle a Pete uns shoes.
(Nos gustó mucho la canción I love my white shoes. Y le decoramos a Pete unos shoes)




Desfrutamos co conto  Achís, sobre alerxias e contamos historias cos Story Cubes.
(Disfrutamos con el cuento Achís y contamos historias con los Story Cubes).


Descubrimos e exprerimentamos como ven os dogs e os cats.  
(Descubrimos y experimentamos como ven los dogs y los cats).








Escollimos que cat famosx era x nosx favoritx... e dímonos conta que...para gustos, cores!
(Escogimos qué cat famosx era nuestrx favoritx... y nos dimos cuenta que.. para gustos, colores).




Gustounos moito unha colorida obra plástica de Romero Britto e coas táboas de cores de Montessori determinamos que cores empregou e cales non.
(Nos gustó mucho una colorida obra plástica de Romero Britto y con las tablas de colores de Montessori determinamos qué colores utilizó y cuáles no).




E finalmente, cada quen pintou a súa obra ao seu gusto.
(Y finalmente, cada uno pintó su obra a su gusto)


No hay comentarios:

Publicar un comentario